Miś w chmurach

 Cześć!

Strasznie dawno nie miałam zlecenia na kartkę dziecięcą. Ta, którą dziś prezentuję została zamówiona z okazji roczku, dla chłopca. Od dłuższego czasu robię kartki w komplecie bliźniaczym. Zawsze się czymś różnią, często jest to odbicie lustrzane kompozycji. Tym razem także można dopatrzeć się kilku drobnych różnic. Druga jest wykonana na zapas, w razie zamówienia "na wczoraj". Lubię mieć takie prace w zanadrzu, prędzej czy później znajdzie się na nią ktoś chętny.

Dotychczas wykonałam kilka kartek z tym słodkim misiem w roli głównej. Bardzo lubię ten wykrojnik, kupiłam go dawno temu i dzielnie mi służy od kilku lat. Kartka jest warstwowa, utrzymana w kolorach błękitu z białym. Tło jest wytłoczone folderem embossingowym 3D od Sizzix, ponadto podkreśliłam wytłoczenie woskiem od Finnabair. Brzegi poszczególnych warstw obszyłam na maszynie i delikatnie poszarpałam . 


Misiak jest wycięty wykrojnikiem trzy razy, dzięki czemu jest sztywny i solidny. Trzyma w łapce serduszko z odlewu z żywicy (Finnabair). Miesiąc temu wyposażyłam się w akcesoria do wykonywania odlewów, kupiłam kilka pierwszych foremek od Primy i pełna ekscytacji pokazywałam na moim IG na bieżąco moje zmagania z pierwszymi odlewami. Napotkałam na kilka problemów, ale dzisiaj mogę spokojnie powiedzieć, że temat mam opanowany a do tego całą szufladę przepięknych odlewów czekających na swoje 5 minut. Śruba od samolotu to także taki odlew.


Miś ułożony jest na okrągłych obręczach z zestawu od Dusty Attic i przy tej okazji nadmienię, że ten wpis jest we współpracy z tym fantastycznym producentem tekturek. Wszystkie tekturki w tym projekcie są zabezpieczone białym gesso. Wspomniane koła, wiszące serduszka z lewej strony oraz zarys chmur zmediowałam dodatkowo pudrem do embossingu. Chmurki dodatkowo urozmaiciłam craftowym śniegiem, co nadało im puszystości - ten proces obejrzycie u mnie na profilu IG w rolce - już na dniach.


W tle misia mieni się tęcza, a do samolotu przyczepione są tekturkowe sznury gwiazd. pięknie się mieniąc wszystkimi możliwymi kolorami dzięki pudrowi do embossingu. Tak samo pokolorowałam napis "Hello", "Birthday Wishes" oraz "Sugary sweet" i "love your Smile". W okolicy chmurek położyłam mewę. Lubię delikatne prace dziecięce, gdy już są skończone. W trakcie pracy, niestety niezmiennie korci mnie aby złapać na pastę vintage... To jest prawdziwa wewnętrzna walka, wierzcie mi na słowo!...





Produkty Dusty Attic użyte w pracy:








Dziękuję za obecność i zapraszam na kolejny wpis już niedługo.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pudełko wspomnień - odsłona 5

"Thank you" in frame

Lniane serca pełne kwiatów