Ślubna Kompozycja w Złocie - Bliźniacze Kartki

 Hej Kochani,

Z radością pokażę dzisiaj dwie kartki wykonane na zlecenie. Obie już cieszą oczy obdarowanych par młodożeńców. Oczekiwania osoby zamawiającej nie były zbytnio skomplikowane tym razem, musiałam zadbać o to aby było stylowo i elegancko, 3D i ze złotymi dodatkami. Przyjemne zlecenie! Macie swoje ulubione formy pracy? Jakiego rodzaju zlecenia Was cieszą?




Użyłam beżowej bazy DL, na której ułożyłam warstwowo, z zachowaniem przestrzeni pomiędzy każdą warstwą, złotą ramkę a na niej biały papier ozdobny z bardzo delikatnym wzorem od Margaret Paper Design. Papier wytłoczyłam fantastycznym folderem do embossingu, dodatkowo podkreśliłam ten wzór nakładając delikatnie złoty wosk od Sizzix. Papier jest przecięty wzdłuż dłuższego brzegu, w miejscu przecięcia wkomponowałam delikatną białą koronkę - widzicie jaki świetny efekt dał tak prosty zabieg? Naturalnie, nie mogłam się tu powstrzymać od przeszycia na maszynie wszystkich brzegów.




Duży papierowy kwiat będący centralnym elementem dekoracyjnym zrobiłam sama, dodatkowo wzbogacając kompozycję małymi drobnymi kwiatuszkami wokoło. Kompozycja leży na eleganckich tekturkowych zawijasach od Dusty Attic. Dodałam też obrączki, ale.. tylko spójrzcie na końcu wpisu na zdjęcie całego wzoru z tekturki - to wodorosty z bańkami powietrza, a skojarzyły mi się z obrączkami.. Jak dobrze, że w scrapbookingu tylko wyobraźnia nas ogranicza! Skorzystałam też z dodatków jakie wspomniana kolekcja papierów dodała do zestawu: motylki, młoda para i listki.




Na projekcie zobaczycie też napisy "Perfect Together", "Happy Love" i urocze kółeczka ze słowami "love" i "happiness".  Dodatkowo wydrukowane: data i imiona pary młodej. W niektórych miejscach dodałam drobne, białe kamyczki oraz trochę złotych kuleczek. Obie kartki mają zawieszki ze wstążki. W środku są spersonalizowane a na zdjęciu możecie spojrzeć na bardzo proste rozwiązanie na wręczenie pieniędzy. Mam nadzieję, że ten wpis wniósł coś do waszego życia. ;)




Produkty ze sklepu Dusty Attic:








Dziękuję za obecność i zapraszam na kolejny wpis już niedługo.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pudełko wspomnień - odsłona 5

"Thank you" in frame

Lniane serca pełne kwiatów