Podziękowanie w ramce

 Hej kochani!

Z radością piszę ten post, gdyż dotyczy on formy, którą wykonałam po raz pierwszy - chodzi mianowicie o projekt w ramce. Trochę się stresowałam  - bo ja już tak mam, że jak robię coś po raz pierwszy i na dodatek pod zamówienie - to mam obawę, że nie nie trafię w gust zamawiającego. Od razu Wam powiem, że tym razem mi się udało zadowolić fantastyczną klientkę i nawet dostałam pochwałę! ;)

Ramka jest rozmiarów 25cm x 25cm a bok ma szerokość 4,5cm. Projekt schowany jest za szkłem. Bazę stanowi papier z kolekcji "Love me Tender" od Margaret Paper Design, na który naniosłam maskę Knitting. Na to nałożyłam delikatną warstwę pasty z efektem spękań. Brzegi są obszyte na maszynie - bo jak by mogło być u mnie inaczej?! Pod kompozycją umieściłam kawałki koronki, pasek oklejony taśmą washi, podklejony kolejną koronką. W "dziury" powtykałam perłowe koraliki, zawijasy wycięte wykrojnikiem i poszarpaną gazę.



Kwiaty są z foamiranu - otrzymałam je jakiś czas temu od mojej pary wymiankowej - od Magdy Tkaczyk - podczas wymianki na grupie Cudna Paczka. Jak ja lubię tą grupę!! Kogo tam jeszcze nie ma to ja cierpliwie upraszam - dołączajcie! Wokół kwiatów wystają papierowe listki (z innej wymianki od Handmade by Art Kosi), tekturowe listki z zestawów Botanic Mix nr. 2, 3 i 4. Z boku umieściłam kokardę ze wstążki Old Fashion Ribbon (do kupienia w UK u mnie - napisz do mnie na PRIV) i zawiązany sznurek.



Przepiękna ramka to oczywiście mój nabytek z Dusty Attic. Napis w środku wytłoczyłam folderem embossingowym od Sizzix. Tekturki są zabezpieczone białym gesso, następnie nieregularnie zabarwione szarym gesso, na to nałożyłam pastę z efektem spękań. Tak samo opracowałam napis Thank You oraz uroczy wisiorek z misiem i zawijasami po prawej stronie ramki. Pod kwiatami ukryłam mały tajemniczy kluczyk, a do wykończenia użyłam moich ukochanych motylków. Cały proces tworzenia tego projektu nagrałam i jest dostępny na moim profilu IG - serdecznie zapraszam do obejrzenia i zostawienia opinii.



Na pracy możecie dopatrzyć się jeszcze kilku detali, między innymi: perełki 3D od Nuvo w kilku miejscach i na ramce, miniaturowe kamyczki w różnych rozmiarach od Finnabar, materiałowe szare mini kwiatuszki, białe drobne kwiatki od Tima Holtz'a, ciemne chlapnięcia i różowy wosk od Finnabar niemal na każdym elemencie dopełniający spójność kolorystyczną.

Ramka oryginalnie była biała i połyskująca z lekka. Zabezpieczyłam ją gesso, nałożyłam tą samą maskę, szare gesso, pastę z efektem spękań, kilka warstw białej farby, przecierki i wykończenie różowym woskiem. Tak to właśnie zrobiłam. U góry umieściłam napis "Everything I am, you helped me to be", na dole natomiast przesłanie "Anyone can be cool but AWESOME takes practice".



Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii, bo to moje pierwsze wypociny w tej formie. Napiszcie mi co sądzicie. Będzie mi bardzo miło, nawet jeśli nie trafiłam w czyjeś gusta. Na dzisiaj to tyle.



Produkty Dusty Attic użyte w pracy:







Widzimy się niebawem z projektem w barwach wyzwania na profilu Dusty Attic.

Pozdrawiam serdecznie!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pudełko wspomnień - odsłona 5

"Thank you" in frame

Lniane serca pełne kwiatów