50 lat razem - złota płyta

Witajcie kochani!

Wakacje się kończą a wraz z nimi słodkie lenistwo jakie mnie ogarnęło w ostatnich tygodniach. Podejrzewam, że większość rodzin opanowało już szaleństwo przygotowań szkolnych i u mnie też tak właśnie jest. Ale.. Ale.. to wcale nie znaczy, że nic nowego u mnie w pracowni nie powstaje. Wręcz przeciwnie - mam w zanadrzu kilka projektów wykonanych w ostatnim czasie. Dzisiaj prezentuję kartkę z głównym motywem płyty winylowej. Pierwszy raz ten pomysł zawitał w mojej głowie w lutym 2021 roku, gdy postanowiłam wykonać layout w rozmiarze 30cm x 30cm właśnie z płytą. Jest to jeden z moich ulubionych projektów, a co jakiś czas dostaję zapytanie czy mogę wykonać coś podobnego. No i oto jest - kartka z okazji 50 rocznicy ślubu! Co za fantastyczna liczba.. Mnie osobiście jawi się jako coś niewyobrażalnie oddalonego w czasie.


Do wykonania tej pracy użyłam papierów Craft O'Clock, brzegi potraktowałam "po swojemu" - czasem się zastanawiam kiedy mi się znudzi obszywanie papieru... ;)) Klientka poprosiła o kartkę w złotej kolorystyce, postawiłam więc na połączenie koloru złotego z żółtym i brązowym. Motyw płyty wycięłam wykrojnikiem od Tattered Lace, który służy mi już niezwykle długo i wiernie mnie wspiera. Użyłam złotego arkusza papieru z drobinkami w różnych kolorach - w moim odczuciu fantastycznie rozweseliło to projekt i dodało nieco nastroju imprezowego. Wszystkie koła wycięłam trzykrotnie i skleiłam je ze sobą dla uzyskania sztywnej imitacji płyty. W środku umieściłam spersonalizowane napisy.




Punktem absolutnie przyciągającym wzrok jest genialny kształt pięciolini z nutami i okazałym kluczem wiolinowym. Pamiętam, że wybrałam ten kształt na samym początku współpracy z Dusty Attic i bardzo się ucieszyłam, że wreszcie jest okazja aby go użyć. Efekt jest naturalnie powalający. Wszystkie tekturki użyte tutaj zabezpieczyłam białym gesso od Finnabair, a następnie nałożyłam delikatną warstwę złotego wosku, także od Finnabair.




Dolna część pracy to okazała kompozycja kwiatowa, dość warstwowa i znacznie rozciągnięta - wykorzystałam piękne żółte kwiatuszki od 49 and Market oraz drobne listki z zestawów: Botanic Mix #3 i Botanic Mix #4. Z lewej strony dodałam biały sznurek w towarzystwie okazałej kokardy, zrobionej z cudnych wstążek Old Fashion Ribbons - a te sprowadziłam ostatnio do Anglii i mam je już w swojej ofercie - serdecznie zapraszam. Na prośbę klientki, na kartce znalazły się dwa kieliszki do szampana, wycięte z wykrojników Marianne Design. Wykończenie tym razem stanowią złote drobinki posypane w różnych miejscach projektu i taśma filmowa projektu Tima Holtz'a wystająca spod kwiatów po lewej stronie. Wisienką na torcie są dwa urocze motylki a także liczba 50 z napisem "Time to Celebrate".



Jestem bardzo zadowolona z tego projektu, z przyjemnością wykonałam to zlecenie dla przeuroczej pary solenizantów mieszkających w Irlandii. W tajemnicy Wam jeszcze powiem, że jest to prezent od Solenizantki dla Solenizanta. 50 lat razem... Taka sytuacja. :)





Produkty Dusty Attic użyte w projekcie:










Dziękuję za odwiedziny i widzimy się niebawem!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pudełko wspomnień - odsłona 5

"Thank you" in frame

Lniane serca pełne kwiatów