Rocznica ślubu miłośników psiaków

Hej!!

Opiszę dziś kartkę wykonaną dość szybko i sprawnie - a to dlatego, że oczekiwania otrzymane od osoby zamawiającej były bardzo klarowne i od razu miałam gotowy pomysł na ich realizację. Jest to podarunek dla uroczej pary z okazji ich 10 rocznicy ślubu, a że uwielbiają psy i mają swojego ukochanego, dostałam przykaz aby się takie zwierzaki znalazły na kartce. Zostałam także poproszona o akcent w postaci domu i kwiaty 3D. 


Prośba była aby kartka była kolorowa a to akurat doskonale zgrało się z trwającym na blogu Dusty Attic wyzwaniem kolorystycznym. Sami zobaczcie ten fantastyczny moodboard! A może i Wy podejmiecie się tego wyzwania? Jedyne, co musicie zrobić, to dodać swoją pracę do sekcji komentarzy na grupie Dusty FANattics na Facebooku, aby mieć szansę na wygranie jednej z dwóch niesamowitych nagród w wysokości $50 (AUD) na zakupy w ich sklepie. Już się nie mogę doczekać aby zobaczyć Waszą twórczość na grupie Dusty FANAttics.


Te piękne papiery, które wykorzystałam na tło, to kolekcja "Marble" od Craft Sensations. Brzegi są poszarpane i podklejone białym papierem dla uzyskania białych ramek, co rozjaśnia projekt w subtelny sposób. Na tło nałożyłam wzór z maski Bedazzled. Mniejsze kawałki papieru podkleiłam po bokach, od spodu, ozdobną koronką w kolorze jasno zielonym.Para ułożona jest na przepięknym panelu ozdobnym, który pomalowałam starannie na biało i obsypałam drobnymi białymi kamyczkami. 




Te piękne kwiaty z foamiranu otrzymałam w wymianie craftowej od Magdy Tkaczyk - są wykonane niezwykle starannie i sami przyznacie, że te delikatne, pastelowe kolory są fenomenalne - rewelacyjny prezent. Przy tej okazji mam chęć zapytać czy bierzecie udział w takich wymianach? Są one często organizowane na grupach poświęconych tematyce scrapbookingu i w moim odczuciu to świetna okazja do poznania nowych osób o podobnej pasji. Ja biorę udział choć niezbyt często. Dajcie znać w komentarzu o swoich odczuciach - jestem bardzo ciekawa. 



Wszystkie tekturki w tym projekcie są zabezpieczone białym gesso a następnie nadałam im odcień pastelowej zieleni oraz różu za pomocą wosków. Na koniec pobieliłam brzegi białą farbą akrylową. Wśród kwiatów możecie dostrzec dwa rodzaje liści z fantastycznego zestawu. Dodałam też kilka papierowych - a te otrzymałam w wymianie od Magdy z pracowni Handmade by ArtKosi. Kompozycję kwiatową uzupełnia odrobina różowego sizalu, gaza, biały sznurek i piękna miętowa wstążka od Old Fashion Ribbons. Przypominam uprzejmie, że te wstążki możecie kupić u mnie w Anglii - zapraszam do kontaktu.



U dołu dodałam napis "Miłość nigdy nie zawodzi" oraz słowo "Celebrate" z zestawu, który niedawno pojawił się w sklepie, a obok liczba 10 z mojego ulubionego zestawu cyfr. Obok pary z psami umieściłam dom oraz dwa serduszka. Powiem Wam w sekrecie, że w środku kartki jest jeszcze 8 małych psiaków wyciętych mozolnie nożyczkami - jestem z siebie całkiem zadowolona. ;)





 
Produkty ze sklepu Dusty Attic:






Dziękuję za odwiedziny i widzimy się niebawem w tematyce muzycznej!









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pudełko wspomnień - odsłona 5

"Thank you" in frame

Lniane serca pełne kwiatów