20 Rocznica Ślubu z gitarą

 Witajcie!

Dziś chcę Wam pokazać kartkę, którą wykonałam z okazji 20 rocznicy ślubu, dla pary mieszkającej w Polsce. Lubię zamówienia, które wędrują przez świat - to takie fascynujące... Jak na razie moje prace  znajdują się w: Irlandii, Niemczech, Polsce, Holandii, Norwegii, Francji i naturalnie ogromna większość w Anglii - czyli tu gdzie mam swoją pracownię rękodzieła. Jak to u Was wygląda? Sprzedajecie swoje projekty lokalnie czy na większą skalę?

Zostałam poproszona o wykonanie kartki w tematyce muzycznej, z naciskiem na obecność gitary - niestety nie miałam akurat u siebie fantastycznej gitary od Dusty Attic ale na szczęście znalazłam w czeluściach szuflady wykrojnik. Do wykonania tej kartki wykorzystałam papier od Margaret na którym - jak się przyjrzycie - po prawej stronie kartki - też jest gitara. Uznałam, że takie powtórzenie będzie fajnie wyglądało. Brzegi papieru są poszarpane i obszyte na maszynie. Tło jest zabezpieczone bezbarwnym gesso z maską Gradient w białym kolorze - wzór możecie dostrzec wystający w kilku miejscach spod nut.



Nuty są zabezpieczone białym gesso a następnie spryskałam je mgiełką w odcieniu butelkowej zieleni. Przyklejone są do papierowych tabliczek obszytych na maszynie i podklejone na dystansie. Wspomniana gitara jest wycięta trzykrotnie wykrojnikiem, poszczególne warstwy skleiłam ze sobą dla usztywnienia. Na gitarze wytłoczyłam wzór plastrów miodu za pomocą folderu embossingowego i na koniec wytłoczenie podkreśliłam srebrnym woskiem. Na gitarze ułożyłam napisy "xoxoxo" oraz "Endless Love".



Kwiaty zrobiłam z papieru od Craft Sensation i doskonale współgrają one z ramkami, które wycięłam z tego samego arkusza. Środki kwiatów to drobne koraliki dopasowane kolorystycznie. Kompozycja kwiatowa jak zwykle wzbogacona jest poszarpaną gazą, sizalem w odcieniu zielonym, drobnymi kamyczkami i nieco większymi kuleczkami styropianowymi. Tym razem zdecydowałam się na trzy różne rodzaje liści. Możecie tam dojrzeć wykonane przeze mnie papierowe liście z użyciem maski od Dusty Attic. Obok umieściłam tekturowe listki z zestawu #2 - zabezpieczone białym gesso, a kolor nadałam za pomocą wosku w odcieniu sage. Na spodzie swą jeszcze listki z wykrojnika.



Obok gitary wystaje kawałek taśmy filmowej, kwiaty uzupełnia fantastyczna kokarda w kolorze butelkowej zieleni ze wstążki od Old Fashion Ribbons - przypominam nieśmiało, że możecie te wstążki u mnie kupić w Anglii. Obok wstążki umieściłam biały delikatny sznurek. W kilku miejscach na kartce znajdziecie drobne perełki oraz liczbę 20 w górnym lewym rogu.



Środek kartki jest także zagospodarowany lecz to już prywatna część dla solenizantów - tylko dla nich do wglądu. Kolejne zlecenie jest zrealizowane - sama radość dla mnie. Pozdrawiam Was serdecznie i zachęcam do zakupów - bo ostatnio pojawiły się genialne industrialne kształty w sklepie Dusty Attic - ja na nie czekam z niecierpliwością! 




Produkty ze sklepu Dusty Attic:






Dziękuję za odwiedziny i widzimy się niebawem znów w tematyce muzycznej! ;)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pudełko wspomnień - odsłona 5

"Thank you" in frame

Lniane serca pełne kwiatów