Ślub w stylu przytulnego vintage

 Hej!

Trzy tygodnie przerwy w publikowaniu postów to zdecydowanie zbyt długo! Wszystko przez to, że w październiku ogłosiłyśmy nabór do zespołu projektowego Margaret Paper Design. Zgłoszenia napływały a ja starałam się na bieżąco je przeglądać. To nasz pierwszy DT i cały czas odkrywamy niespodzianki związane z tą jakże przemiłą okolicznością. Co tu dużo gadać... Jest fantastycznie: świetne dziewczyny, zapał do pracy a wszystko to okraszone wysokim poziomem satysfakcji. Chwilo trwaj!!!!

Mam w zanadrzu 4 prace do opisania i publikacji, a pierwsza z nich to dzisiejsze kartki z okazji ślubu oraz chrztu. Użyłam arkuszy 10B na chrzest i 12B na ślub z kolekcji "Breeze Of Dreams"

Karteczki powstały we współpracy z Dusty Attic - możecie po raz kolejny podziwiać ich świetne tekturki w akcji. Zapewniam, że jeszcze długo popatrzycie na te piękne wzory na moich pracach - mam naprawdę spory zapas! Tymczasem w miesiącu listopadzie trwa wyzwanie kolorystyczne w barwach naprawdę fantastycznych i te dwie kartki zrobiłam specjalnie aby Was zainspirować do udziału! Jedyne, co musicie zrobić, to dodać swoją pracę do sekcji komentarzy na grupie Dusty FANattics na Facebooku, aby mieć szansę na wygranie jednej z dwóch niesamowitych nagród w wysokości $50 (AUD) na zakupy w ich sklepie. Już się nie mogę doczekać aby zobaczyć Waszą twórczość na grupie Dusty FANAttics.


Brzegi papieru postrzępiłam i obszyłam na maszynie jak to w moim zwyczaju. Przycięty papier na przód zabezpieczyłam bezbarwnym gesso, a następnie nałożyłam maskę Large Dot od Dusty Attic. Po wyschnięciu spryskałam wzór mgiełkami w odcieniu zgniłej zieleni i brązu.



Obie kartki mają zawieszkę z satynowej wstążki. Kwiaty wykonane są przeze mnie z chusteczek higienicznych, na żywo efekt prezentuje się znacznie delikatniej i subtelniej. Poszczególne warstwy chusteczek się rozdzieliły podczas formowania kwiata i dodały fantazyjnej lekkości pracy. Niestety zdjęcia tego uroku nie oddają w pełni.



Spod kompozycji kwiatowej wystaje kawałek beżowej, lnianej koronki, listki wycięte z kalki, tekturowe listki zabarwione embossingiem na gorąco oraz zmięta gaza. W zakamarkach dopatrzycie się kamyczków w bieli oraz luźno rzuconych mini pomponików. Uwielbiam je - są takie urocze...



Tym razem wkomponowałam jeszcze prześliczne tekturowe zawijaski i jedną długość drabinki ogrodowej. Oba kształty zabarwiłam białym pudrem do embossingu, tak jak wspomniane listki. Niesamowicie podkręca klimat tekturka z odręcznym pismem, którą przycięłam na mniejsze kawałki i wkleiłam tak aby wystawała w kilku miejscach spod kwiatów. Po zabezpieczeniu jej bezprawnym gesso - spryskałam tą samą zieloną mgiełką. Wyszło naprawdę fajnie. 



Na koniec jeszcze wspomnę o trzech kokardach jakie wsunęłam pod kwiaty: jedna z satynowej, beżowej wstążki, druga z białego sznurka a trzecia to papierowy pasek ze szpulki. Na obu kartkach siedzą mini motylki, spod kwiatów wystaje kawałek taśmy filmowej a całość uzupełniają banerki z napisami: "When calls the heart" oraz "Na pamiątkę" - ze wspomnianej kolekcji papierów.





Produkty Dusty Attic użyte w pracy:





Produkty Margaret Paper Design: 


Jestem bardzo podekscytowana i czekam na Twoją reakcję. Zapraszam Cię również na naszą oficjalną stronę Margaret, gdzie możesz śledzić nowości, kolejne wpisy inspiracyjne i oczywiście bieżące promocje. Cieszę się, że jesteś tu ze mną, że regularnie zaglądasz. Daje mi to energię i zapał do opisywania swoich prac. Jeśli masz jakieś pytania, zostaw komentarz poniżej. A gdy klikniesz subskrypcję, będziesz dostawać powiadomienia gdy wrzucę coś nowego na bloga. Pozdrawiam serdecznie!!! 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pudełko wspomnień - odsłona 5

"Thank you" in frame

Lniane serca pełne kwiatów