Wspomnienia to skarb

 Witam!

Jesteśmy dokładnie w połowie wakacji. My w tym roku postanowiliśmy spędzać na wyjazdach każdą niedzielę, bez względu na pogodę. Wyczekujemy więc na każdą niedzielę z utęsknieniem. A jak u Was wakacje 2021? Pochwalcie się gdzie byliście, co widzieliście. Macie wolne od pracowni czy może wakacje nie mają wpływu na waszą twórczość? Chcę Wam dzisiaj pokazać pudełko na zdjęcia. Zdarzyło mi się wykonać takie zlecenie wcześniej, jeśli chcecie je zobaczyć, jest tutaj.


Przyjmując zlecenie otrzymałam dość konkretne oczekiwania: miałam nawiązać do krajów wschodu, do zwiedzania świata oraz do przyjaźni. Pudełko jest wymiarów 25 cm x 17 cm x 3cm. W środku jest przedziałka, w obu częściach powinno się zmieścić około 50 zdjęć rozmiaru 10 cm x 15 cm. Wykonałam je od podstaw samodzielnie. Przycięłam gruby karton pod wymiar. Przykleiłam je do dużego arkusza papieru, zostawiając między nimi przerwę podwójnej grubości kartonu. Arkusz zawinęłam ze wszystkich stron i dokładnie przykleiłam do kartonu. Zamontowałam 6 magnesów 1cm x 2mm aby pudełko się zamykało. Wszystkie brzegi zbrudziłam pastą Vintage Antiquing od Stamperii. Taką bazę zaczęłam oklejać papierem ozdobnym. Wybrałam do tego projektu arkusze z własnej kolekcji "Love me Tender". Użyłam dwóch papierów nr. 5A z papugą i klatką oraz jednego nr. 4B. Obie kolekcje Margaret Paper Design możecie zakupić w sklepie MyCRAFTime, do czego serdecznie Was zapraszam. 



Chciałam aby różowy papier bazowy był widoczny na zgięciach i na łączeniach, dlatego docinałam papier ozdobny o 1mm mniejszy niż całkowita powierzchnia, którą zakrywałam. Wieko obszyłam na maszynie białą nicią, nałożyłam maskę Create a flower od Sheena Douglas, pastą Distress Crackle. Po wyschnięciu prysnęłam mgiełką Wild Plum od Ranger. Co było dalej? Możecie obejrzeć film na moim profilu IG, w zakładce IGTV. 


Na spód kompozycji przykleiłam pomiętą gazę, na to ułożyłam gałęzie. Pomalowałam je na brązowo wspomnianą pastą vintage a listki woskiem Sage Leaves od Finnabair. Na to jako kolejna warstwa poszły kwiaty wiśni. Białym pisakiem Gelly Roll pomalowałam kwiatuszki i na środek naniosłam delikatną warstwę tuszu Distress Victorian Velvet. Wykrojnikiem wycięłam kwiatki z chusteczek jednorazowych, rozwarstwiłam je do najcieńszej warstwy. Środki kwiatków zabarwiłam tym samym tuszem, zwinęłam środki i powklejałam wokół gałęzi. Na wierzchu ułożyłam znak drogowy z kolekcji "Breeze of Dreams" wskazujący kraje w planach do zwiedzania. Pod znakiem znajduje się okazała walizka podróżna z elementami 3D, dostępna w zestawie z innymi równie świetnymi wzorami, a na dodatek możecie je kupić w dwóch różnych rozmiarach. Pomalowałam ją tym samym woskiem, co listki u góry, a dodatki do niej zabarwiłam na brązowo pastą Vintage. 



Wśród drzew ukryłam mały globus, a na środku umieściłam piękny cytat o wspomnieniach, pomalowany białym gesso i pastą vintage. Wokół kompozycji posypałam białe kamyczki od Finnabair w trzech rozmiarach i gdzie nigdzie znajdziecie białe perełki Nuvo 3D. Z przodu na zamknięciu znalazły się napisy wybrane przez klientkę oraz kolejny cytat pasujący do okoliczności. A zewnętrzne rogi wokół pudełka zabezpieczyłam dodatkowo plakietkami z dodatków do wycinania.



Środek zawiera bardziej spersonalizowane dane: jest tu zdjęcie w delikatnej ramce, pomalowanej białą farbą akrylową, data - użyłam tu pudru do embossingu w odcieniu chalk white, a kropki w dacie to po prostu kropelki Nuvo, nad i pod zdjęciem umieściłam strzały zaprojektowane przez Nunekę. Są też trzy napisy dostępne u dołu poszczególnych arkuszy w kolekcji "Breeze of Dreams".






Produkty użyte w tym projekcie:



Produkty Dusty Attic użyte w pracy:



Produkty Margaret Paper Design użyte w pracy:







Dziękuję, że jesteś ze mną tutaj i pozdrawiam serdecznie! 
Jeśli chcesz dostawać powiadomienia o nowym wpisie na blogu - kliknij subskrypcję :*








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pudełko wspomnień - odsłona 5

"Thank you" in frame

Lniane serca pełne kwiatów