Słodziaki - Dzieciaki


Witaj ponownie!

Tym razem zapraszam na post dotyczący bliźniaczych kartek dla dziecka. Wspominałam Wam o tym zleceniu w poprzednim wpisie. Dużo radości dało mi przygotowanie tych prac, ze względu na to, iż w roli głównej wystąpiły moje kochane dwa szkraby. Dziewczynki mają tam zaledwie kilka miesięcy i wyszukanie tych fotografii sprawiło mi nie lada przyjemność poprzez powrót do wspomnień. Moje córy mają teraz 5 i 7 lat. Szybko minęło... A tak wyglądają już gotowe kartki: 


Zdecydowałam się na format DL. Obie kartki utrzymane są w tonacji zielono - łososiowo - szarej i uzupełnione białymi dodatkami. Baza jednej ma odcień zielony a drugiej szary. Na dystansie z beermaty przykleiłam po całości łososiowy papier, który obszyłam na maszynie, jeden szarą nitką a drugi zieloną. Użyłam tu folderów do embossingu z efektem 3D od Sizzix: Linear Leaves oraz Honeycomb Frenzy. Po zastosowaniu tak głębokiego wytłoczenia praca nabiera niesamowitej struktury, a ja ten efekt bardzo lubię i dlatego mam niemal wszystkie dostępne wzory folderów 3D z firmy Sizzix. Na moim IG znajdziesz wyróżnione story gdzie prezentuję je wszystkie. Miejsce łączenia wytłoczenia zakryłam szarą tasiemką od American Crafts.


Wszystkie brzegi przybrudziłam tuszem Distress Vintage Photo. Kliszę na zdjęcia wykonałam za pomocą wykrojnika. Kształt wykroiłam dwukrotnie z kartonu i skleiłam razem dla uzyskania masywniejszej formy a trzeci raz z szarego papieru. Udokorowałam ją białym kordonkiem i kokardką. 




Najprzyjemniejsza część pracy to zabawa z tekturkami. Jestem kompletnie zakochana w tej formie dodatków do scrapbookingu. Pamiętam gdy na rynku pojawiały się pierwsze wzory tekturek. Ja nie wiedziałam co to jest i jak tego szukać w sklepach, jak to się nazywa?!... Pamiętam swoją frustrację ilekroć oglądałam w sieci prace z ich użyciem a ja nadal ich jeszcze nie miałam.. Te czasy minęły bezpowrotnie, na nasze scrapowe szczęście! Od kilku już lat z nieskrywaną radością sięgam po nie. Teraz gdy jestem w zespole projektowym Dusty Attic moja radość dosłownie sięga zenitu. Dlaczego? Zajrzyj sobie do sklepu, sprawdź ile mają wzorów, jak rozbudowana jest tematyka, jaki jest ogromny wybór napisów, piękne czcionki i niezmiennie - ciągle pojawiają się nowe. Niekończące źródło inspiracji! Tak, tak.. ja na prawdę jestem zakochana w tekturkach! :)) No i oto co znalazłam w swoich zbiorach: świetne zawieszki z napisem BABY oraz zestaw napisów, który idealnie spełnił oczekiwania klientki. Zawieszka jest dość duża więc przycięłam ją nożyczkami do długości pasującej mi do projektu, pomalowałam białą farbą akrylową i przykleiłam kilka półperełek. 


Na szarej tasiemce przykleiłam drobne szare kwiatki wykonane przeze mnie z pomocą dziurkacza od X Cut. Wnętrze pracy zdobi piękny papier w delikatne zielone kwiatuszki od Docrafts - Papermania z kolekcji "Honey & Hugs". Nie mogę Wam niestety pokazać jak uzupełniłam wnętrze kartki ze względu na uszanowanie prywatności klientki.



Produkty użyte w tej pracy:




Produkty Dusty Attic użyte w kartkach:


 


To już wszystko na dzisiaj. Mam zaplanowany grafik zleceń do połowy kwietnia. Ja już wiem co się szykuje, a Wam chętnie to pokażę gdy tylko będzie gotowe. Pozdrawiam serdecznie i zaglądajcie do mnie - zapraszam! Kliknij subskrypcję aby otrzymywać powiadomienia o nowym wpisie na blogu. :*










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pudełko wspomnień - odsłona 5

"Thank you" in frame

Lniane serca pełne kwiatów